מוניות לעסקים

תוכן עניינים

מוניות לעסקיםעסקים מהווים חלק בלתי נפרד ממעגל הלקוחות של חברות מוניות. מן העבר השני של המשוואה, אותן חברות יודעות שבאמצעות הפנייה למגזר העסקי הן יכולות לזכות בלקוחות מרובים, שאף יחתמו איתם על הסכמים ארוכי טווח שמעניקים שקט נפשי לשני הצדדים.

אבל מהן באמת נקודות ההשקה בין מוניות לעסקים? ואיך ניתן להוזיל את תמונת ההסעות עבור המגזר העסקי? תשובות לשאלות אלה ואחרות תמצאו במאמר הנוכחי.

שירותי הסעות לעסקים: כך מקלים על העובדים

מוניות מסייעות לעסקים בשלל מובנים. זה מתחיל עם השירות החיוני של הסעת עובדים, הניתן לרוב באופן קבוע או לפרקי זמן ארוכים. העסק יכול להרכיב עם חברת הנסיעות לוח זמנים ותכנון מסלול עבור העובדים, על פי צרכי העסק ומקום המגורים של העובדים. זה ממש לא מובן מאליו שההסעה תגיע עד לבית של כל עובד ועובדת (למרות שזה בגדר אפשרות), אבל במקרה ה"גרוע" ביותר מדובר כאן על מספר תחנות בכל עיר. מכאן שחברות המזמינות שירותי הסעות יכולות לספק פלוס משמעותי עבור העובדים שלהן, ולתת להם מענה בכל יום יום.

ההסכמים בין העסקים לחברות המוניות תלויים בפרמטרים מגוונים. יש חברות אשר זקוקות לשירות הזה עבור כל אחד מהעובדים ובכל יום עבודה, כאמור, בעוד אחרות מעניקות את שירות ההסעות רק כאשר התחבורה הציבורית אינה רלוונטית: נניח משמרות בשעות הלילה או בסופי שבוע.

היבט חשוב אחר הוא שבהתאם למספר העובדים הצפוי לקחת חלק בהסעות, יכולה החברה המחזיקה בצי רחב של כלי רכב להגדיר איזה רכב בדיוק יוקצה לנסיעה ספציפית: החל ממונית שמסיעה עובד בודד ועד למוניות גדולות ולמיניבוסים בהם מספר נוסעים. הרצון כמובן הוא להקל על הנוסעים מצד אחד, אבל לא להיקלע להרפתקאות גדולות מדי מבחינה כלכלית.

לא רק הסדרים קבועים

עד עכשיו, התייחסנו להסדרים קבועים פחות או יותר בין חברות מוניות לבין בתי עסק. התמונה ממש לא מסתכמת בהם, כאשר העסק יכול לפנות להזמין מונית במקרה נקודתי: חשבו למשל על ארגון יום כיף עבור העובדים, הסעה שלהם לכנס מקצועי או אפילו על אירוח של גורם עסקי חשוב, שתידרשו להסיע למלון או למקום אחר.

במקרים האלה מומלץ ליצור קשר עם חברת המוניות מוקדם ככל האפשר, מה שיגדיל את הסיכויים שהיא אכן תהיה זמינה להעניק את השירות במידת הצורך. בנוסף, תכנון מוקפד של לוח הזמנים ומאפייני הנסיעה הוא בגדר אפשרות, ויגדיל את הסיכויים שהנסיעה תיעשה לשביעות רצונם המלאה של כל הצדדים.

ההיבט הכלכלי של ההסעות

עסק אשר מספק שירותי הסעות לעובדים שלו יודע שהוא יצטרך לשלם על כך, ובחישוב לטווח ארוך גם לא מעט כספים. בכל זאת, יש דרכים שונות באמצעותן הוא יכול להוזיל מעט את עלויות הנסיעות (שבכל מקרה צריכות להיכנס למאזן ההוצאות שלו לצורך קיזוזי מס אלה או אחרים). כלל האצבע הוא שככל שמזמינים יותר שירותי הסעות מחברה ספציפית כך ייתכן שהמחיר של כל הסעה יהיה נוח יותר: ממש כמו שרכישה של מספר מוצרים במקביל עשויה להביא לכך שהעלות של כל אחד מהם תקטן.

בכל מקרה, מומלץ לא לבצע את ההחלטה הזו כלאחר יד. את הבדיקות לגבי שירותי ההסעות רצוי לבצע בצורה אקטיבית, לאחר שסוקרים את השירותים או אפילו את הצעות המחיר של מספר חברות. מכיוון שחברה לא מקצועית עלולה להביא לכך ששגרת העבודה בעסק תשובש באופן דרסטי (חשבו על איחור באיסוף העובדים), יש לוודא שהחברה עומדת בחוד החנית בתחום ומחזיקה בניסיון רב שנים ובמעגל רחב של לקוחות מרוצים מהמגזר העסקי.

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו