בימיה הראשונים של תעשיית הרכב, המכוניות הונעו במנועי קיטור. לאחר מכן, הם הונעו על ידי מנועי גז. כיום, מכוניות מונעות על ידי מגוון סוגים שונים של דלקים ומקורות כוח. בנזין הוא אחד מהדלקים הנפוצים ביותר בשימוש במכוניות כיום. בנזין עשוי מנפט גולמי שעבר זיקוק להפקת תערובת של פחמימנים הדליקים באוויר וכשהוא נשרף הוא מייצר אנרגיה בצורת חום ואור. מערכת הגז של המכונית היא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב מכיוון שהיא עוזרת למנוע לפעול בצורה חלקה. זה גם עוזר לייצר את הכוח הדרוש להפעלה וכיבוי של המנוע. לבדיקה האם הרכב שלכם מתאים למערכות גז לרכב מוזמנים לבקר באתר שלנו בכתובת: https://mylpg.co.il
מערכות הגז מופעלות על ידי בנזין או סולר
מערכות הגז מופעלות על ידי בנזין או סולר ומורכבות משלושה מרכיבים עיקריים: מיכל, מערכת יניקה ומערכת פליטה. המיכל הוא המקום שבו מאוחסן הדלק לפני שהוא נשאבת אל המנוע. מערכת היניקה כוללת את כל הצינורות המובילים דלק מהמיכל לכל חלקי המנוע. מערכת הפליטה כוללת צינורות המובילים אדים הרחק מהמנוע בחזרה לאווירה שבחוץ. מערכת הגז לרכב היא החלק במכונית שמספק דלק למנוע. הוא מורכב ממיכל ומשאבה. המיכל אוגר את הדלק ויש לו זרוע ציפה לוויסות רמת הדלק במיכל. המשאבה מחוברת למנוע ומספקת דלק בהתאם.
המבוא לסעיף זה צריך להיות על ההיסטוריה של מערכות הגז לרכב וכיצד הן פועלות. זה צריך גם לדון כיצד עשוי להיראות העתיד של מערכות הגז לרכב וכיצד הטכנולוגיות הללו ישפיעו על חיינו. מנועי בנזין שימשו כבר יותר ממאה שנה במכוניות. הם נמצאים בשימוש עד היום והם סוג המנוע הנפוץ ביותר שנמצא במכוניות. מנועי בנזין פועלים על ידי שריפת בנזין ליצירת חום, אשר הופך לאחר מכן לאנרגיה קינטית להפעלת בוכנות המניעות את גלגלי המכונית. תהליך המרת הבנזין לאנרגיה קינטית נקרא בעירה פנימית, ומנועים אלו נקראים מנועי בעירה פנימית. תערובת הדלק-אוויר נדלקת על ידי מצת, היוצר פרץ חום שנכנס לצילינדר וגורם לו להתרחב במהירות ולדחוף את הבוכנה. לאחר מכן הבוכנה נעה למעלה ולמטה בתוך הצילינדר, אשר מסובב גל ארכובה המחובר לגלגלי המכונית. למערכת זו יתרונות רבים כולל העלות הנמוכה שלה, קלות השימוש,
מערכות גז לרכב
מכוניות מונעות בנזין הן סוג הרכב הפופולרי ביותר כיום על הכביש. הם גם הכי לא יעילים, פולטים פי שניים וחצי יותר CO2 למייל מאשר מכונית היברידית. רוב המכוניות המונעות בגז מונעות על ידי מנועי בעירה פנימית המשתמשים בבנזין. מנועים אלה שורפים דלק בתא בעירה עם אוויר דחוס כדי לייצר חום ופליטות. המנוע מחובר לציר הנעה המסובב את הגלגלים ומניע את הרכב. בנזין מאוחסן במיכלים בלחץ גבוה ומחומם לאידוי בטמפרטורת החדר לפני שהוא נכנס לסעפת היניקה של המנוע שם הוא מתערבב עם אוויר ושולח כוח לצילינדרים של המנוע, מה שגורם לפיצוץ המאלץ את הבוכנות בתוך הצילינדרים למעלה ולמטה, מסתובב. הילוכים שמסתובבים