מחירון מוניות נתב"ג: תעריפים ומידע

תוכן עניינים

מחירון מוניות נתבגמחירון מוניות נתב"ג

אחרי שנתיים לא פשוטות בהן רוב הישראלים החליטו להקפיא לעת עתה את הנסיעות שלהם, אנו רואים התאוששות והתעוררות בענף התעופה והתיירות, מה שמוביל עוד ועוד ישראלים ליסוע לחו“ל. אם גם אתם מתכננים נסיעה בין אם זו חופשה קצרה, בין אם חופשה ארוכה ובין אם נסיעה לחו“ל, בשורות הבאות תוכלו לדעת את כל מה שצריך על הסעות ומחירון מוניות נתב“ג. למעשה, מחירון מוניות נתב"ג מציע תעריפים קבועים שאינם ניתנים למשא ומתן. התעריפים מצביעים על מחירים נקודתיים ספציפיים, לכן אם היעד שלכם נמצא במרחק של מספר מטרים מאותה נקודה ספציפית, יתכן שתתבקשו לשלם עלות נוספת. חשוב להבין כי המחירון הזה משתנה מעת לעת בהתאם לכל מיני מאפיינים כמו עליה או ירידה במחיר הדלת, שינויים בשכר, היצע מול ביקוש ועוד. 

אפשר לבקש להפעיל את מונה המונית, אבל לשם כך תיגבה תוספת באחוזים שבכ-99% מהמקרים תהפוך את תעריפי מחירון מוניות נתב"ג למחיר שווה למחיר הקבוע, ובמקרים מסוימים, במיוחד אם הנסיעה מתרחשת בשעות של עומסי תנועה, הנסיעה תהיה יקרה יותר ממחיר התעריף הקבוע. 

נסיעות לנתב"ג בשעות מיוחדות

הגעה בשעות הבוקר המוקדמות לנתב"ג כרוכה בתמחור מחירון מוניות נתב"ג בתעריפים מיוחדים. אם אתם מגיעים מוקדם מאוד, לפני חמש בבוקר, בדרך כלל עדיף לתאם מראש איסוף משדה התעופה עם נהג אמין. סיוע עם המזוודות כרוך בתשלום, בהתאם לשיקול דעת הנהג. 

המחירים המוצגים במאמר זה משמשים כמדריך בלבד, וחשוב להבין שכל חברת מוניות או הנהלת גט טקסי עשויים לקבוע תעריפים שונים. תעריפי מחירון מוניות נתב"ג עשויים לעלות בכל עת, במיוחד ביחס לעלויות הדלק, לכן חשוב לבדוק את המחיר מראש. 

תוספות מחירון מוניות נתב"ג

תוספות הן הוצאות אחרות שאינן קשורות לזמן או למרחק הנסיעה. התוספות הנפוצות ביותר כוללות חיובים על הזמנת מונית מנתב"ג או אליו. חלק מהחברות משתמשות גם בתוספות על מנת לגבות יותר עבור נסיעות לילה מאוחרות או נסיעות בוקר מוקדמות, או עבור נשיאת מזוודות גדולות. 

המונה במוניות מאפשר לנהגים להוסיף עמלות נוספות לכל נסיעה. אם אינכם יודעים למה אתם מתבקשים לשלם תוספות, שאלו את הנהג. הוא חייב להיות מסוגל להסביר על מה אתם משלמים. תוספות מוצגות בדרך כלל על המונה. בסוף הנסיעה, הנהג מוסיף את התוספות לעלות של תעריפי מחירון מוניות נתב"ג כדי להציג את המחיר הכולל. 

חישוב תעריפי נסיעות

חשוב להבין שהמחירים מציינים נסיעה מנקודה לנקודה, מנתב"ג ליעד שנקבע בהזמנת המונית. אם היעד נמצא רחוק יותר, יתכן שתתבקשו לשלם תשלום נוסף. המחירים קבועים ואינם ניתנים למשא ומתן, ויש לשלם את התשלום בשקלים בלבד.

נהגי מוניות חייבים להשתמש במונה במהלך הנסיעה כדי לוודא שלא תחויבו בתעריף המקסימלי. המחיר שתחויבו בו אינו יכול להיות גבוה מהמחיר המוצג במונה. נקבע מבנה מחיר מקסימלי, שמתואר בתעריפי מחירון מוניות נתב"ג, ושמייצג את החיובים הבאים:

מאילת לנתב"ג: 1,200 ₪.

מאשדוד לנתב"ג: 200 ₪.

מבאר שבע לנתב"ג: 380 ₪.

מהוד השרון לנתב"ג: 130 ₪.

מזיכרון יעקב לנתב"ג: 330 ₪.

מהרצליה לנתב"ג: 150 ₪.

מחיפה לנתב"ג: 380 ₪.

מים המלח לנתב"ג: 740 ₪.

מירושלים לנתב"ג: 200 ₪.

מסביון לנתב"ג: 100 ₪.

מקיסריה לנתב"ג: 280 ₪.

מראשון לציון נתב"ג: 110 ₪.

מרמת אפעל לנתב"ג: 110 ₪.

מרמת השרון לנתב"ג: 140 ₪.

מרעננה לנתב"ג: 150 ₪.

מתל אביב לנתב"ג: 120 ₪.

המחירים מאזורים מרוחקים יותר כמו צפון הארץ ודרום הארץ נחשבים לגבוהים בצורה משמעותית ויכולים להגיע לכמה מאות שקלים לכיוון

למרות שהמחירים למוניות משדה התעופה נתבג וגם אל השדה יחסית גבוהים, עדיין רוב הישראלים מעדיפים מונית על אמצעי תחבורה אחרים כמו רכבת, אוטובוס או רכב פרטי. ההגעה לנתבג עם מונית מביאה איתה מגוון של יתרונות כמו למשל חיסכון אדיר בזמן, אפשרות להנות בזמן הנסיעה ולהירגע לפני הטיסה במקום לעמוד בפקקים ובלחץ ולחפש שם חניה ועוד

האם ניתן להוזיל את המחיר?

הדרך היחידה להוזיל את המחיר היא לפנות לחברת הסעות אשר עוסקת בנסיעות לנתבג ויש לה אפילו איזשהוא הסכם עם שדה התעופה ואז לקבל מחיר מעט יותר נמוך מהרגיל

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו