מונית גדולה לשדה התעופה

תוכן עניינים

מונית גדולה לשדה התעופהמונית גדולה לשדה התעופה

מתכננים את הנסיעה שלכם לחו"ל? הדבר הראשון שאתם רוצים לתכנן הוא לאו דווקא את הטיסה שלכם, אלא את דרכי ההגעה שלכם לשדה התעופה. כאשר אנו טסים עם כל המשפחה או עם חברים לחופשה בחו"ל אין דבר יותר טוב מאשר לעשות את הנסיעה לנתב"ג ביחד. ככה אף אחד לא מאחר, כולם נמצאים בהווי של הטיסה ומתחילים את החופשה כבר מהשדה. כדי לעשות זאת עליכם לבחור במונית אשר תוכל להכיל את כל כמות האנשים שאתם, בשביל זה אתם צריכים מונית גדולה או מיניבוס. אבל, איך בוחרים את החברה הטובה ביותר?

 

מי זקוק למונית גדולה?

מונית גדולה מתאימה למי שמחפש את מירב הנוחות עד להגעתו לשדה התעופה. מוניות גדולות יכולות להגיע בצורות שונות, בדרך כלל מדובר על מוניות יוקרתיות שיכולות להגיע בתור מיניבוס, רכב שטח או מונית גדולה סטנדרטית. כל אדם אשר נוסע לחו"ל זקוק למונית אשר תוביל אותה לנתב"ג, כמו כן לגבי אילו שחוזרים ארצה. מונית גדולה מאפשרת לנו להגיע בנוחות ובמחיר נוח כקבוצה לשדה התעופה. יש היום חברות שונות אשר מציעות שירותי הסעה לנתב"ג, הבחירה בין החברות יכולה להיות מעט מבלבלת. את הבחירה הנכונה עליכם לעשות בהתאם למיקום בו אתם נמצאים, לזמינות של אותה החברה, להיצע הרכבים אשר היא מציע לכם ובהתאם לאופן השירות.

מה המחיר אותו נשלם עבור השירות?

המחיר אותה נשלם עבור שירות של מונית גדולה לנתב"ג משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. ברגע בו אתם בוחרים בחברה אשר נחשבת לחברה מקצועית אתם נמצאים בידיים טובות. המחיר תלוי בסדר גודל המונית אותה בחרתם, האם מדובר על מונית ל-5 אנשים או מדובר על מונית שיכולה להכיל גם 10 אנשים. כמו כן, עוד שיקול של המחיר הוא המיקום שלכם בהתאם לשדה התעופה, השעה בה אתם רוצים לבצע את הנסיעה וסוג השירות הנבחר. עליכם להסתכל על המחיר מנקודת מבט אחרת, לאו דווקא כמה אתם עומדים לשלם אלא כמה אתם יכולים לחסוך לעצמכם. 

בדרך כלל הבחירה שלנו תהיה במקום לקחת מונית גדולה לשדה התעופה היא לקחת שתי מוניות. המחיר סביר להניח ויהיה גבוה ואתם לא בהכרח כמות מדויקת אשר מתחלקת ב-4 אנשים למונית. המחיר עבור 2 מוניות גם בדרך כלל יהיה יקר יותר וגם לא תהנו מחוויית נסיעה משותפת לפתיחת הטיול שלכם, חלק יכולים לאחר ואז אתם מתחילים את החופשה שלכם ברגל שמאל.

הבחירה השנייה היא להגיע עם רכב פרטי וכאן אנו יכולים לחשב את העלויות שאנו חוסכים לעצמנו כאשר אנו בוחרים להגיע עם מונית גדולה לשדה התעופה. כאשר אנו מגיעים עם רכב פרטי אנו צריכים להכין את הרכב הרבה לפני מועד הנסיעה, לוודא שהכל תקין ויש לנו את כל הפרטים הנדרשים. מלבד לחיסכון בזמן, אנו גם נבזבז כספים על הנסיעה לשדה התעופה ועל חנייה לטווח ארוך. בסופו של דבר המחיר אותו נשלם אולי לא יהיה בדיוק כמו המחיר אותה נשלם עבור מונית גדולה לשדה התעופה, אבל אנחנו בהחלט נבזבז הרבה כוח על הפרש מחירים שולי מאוד.

זמינות ודיוק מעל הכל

היתרון הגדול של שירות מונית גדולה לשדה התעופה וחזרה הוא הזמינות של אותה חברה. כאשר אתם בוחרים בחברה עליכם כמובן להסתכל שמדובר על חברה מורשה בעלת רישיון להסעת מוניות בסדר גודל כזה. בדרך כלל אותה חברה תעניק שירותים רבים מלבד לשירותי מוניות סטנדרטי. שירותים כמו הסעות VIP לנתב"ג, מיניבוסים, הטבות בנסיעה עם הוספת מיני בר, שולחן עבודה וכן הלאה.

הזמינות של החברה חייבת להיות גבוהה, אבל גם עליכם ליצור קשר עם אותה חברה מבעוד מועד ולא באותו היום של הטיסה. עליכם לוודא עם החברה שיש לה מוניות שיכולה להכיל את כמות האנשים שמגיעים איתכם לנסיעה לנתב"ג. וברגע בו יש רכב זמין אותה חברה תחשב את זמני ההגעה בהתאם לשעה שנקבעה ובהתאם לפקקים שיש במסלול שלכם. הדיוק גם הוא חשוב, אתם לא רוצים להגיע לחוצים לשדה התעופה, אתם רוצים להגיע מספיק זמן כדי להיות רגועים עד לעלייה למטוס. לכן, הבחירה בחברה מקצועית בעלת זמינות גבוהה תבטיח לכם גם דיוק בזמני ההגעה, שירות נוח ומחירים הוגנים. 

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו