מוניות לנתב"ג מחיר: איך התעריפים מחושבים?

תוכן עניינים

מוניות לנתב"ג מחירמוניות לנתב"ג מחיר נקבע על ידי חברת המוניות, בהתאם לקריטריונים שונים שכוללים בין היתר תעריפי מרחקים, שעות נסיעה ותעריפים לשבתות וחגים. אחת הסיבות שאנשים רבים בוחרים להזמין מונית לנתב“ג היא משום שהם פשוט לא רוצים ליסוע עם הרכב הפרטי שלהם לשדה התעופה. ראשית כל, לרוב יש עומס מאוד גדול לתוך נתב“ג, צריך לעמוד בפקקים וזה כמובן משהו שיוציא מאיתנו המון אנרגיה בסמוך לטיסה או לחופשה ואנחנו לא רוצים את זה. בנוסף, ישראלים רבים מגיעים לנתב“ג מרחוק ממקומות רמת הגולן, הכינרת, הנגב וכדומה, לכן הם מעדיפים שלא לעשות את הנסיעה הרחוקה הזו. במידה ומדובר בטיסת לילה, הדבר אפילו יכול להיות לא בטיחותי ומסוכן, כי רובנו פשוט לא רגילים לנהוג בשעות הלילה. 

 

חישוב התעריפים

מוניות לנתב"ג מחיר מבוסס על פרק הזמן הנדרש להגעה לנתב"ג, המרחק וכל תוספת תשלום אפשרית שיכולה לחול. כל דבר קטן או שינוי מוסיף למחיר כמו למשל פקק תנועה, נסיעה בערבים, בשבתות, בלילות, בחגים וכדומה. 

יחד עם זאת, חברות המוניות מבססות את המחירים בהתאם לשעות היום. לכן אל תתפלאו אם תראו מחיר שונה באותה נסיעה בשעות הבוקר לעומת שעות הערב המאוחרות. מאמר זה מציג את הפרטים הנוגעים לאופן חישוב תעריפי הנסיעות במוניות לנתב"ג.

הנה חישוב כללי של מוניות לנתב"ג מחיר:

מוניות לנתב"ג מחיר מינימלי: 20.80 ש"ח

מחיר בסיס: 7.80 ש"ח

עלות לקילומטר: 6 ₪ או 8.60 ₪ בהתאם למשך הנסיעה.

עלות לדקה: 1.20 ₪. חיוב זה חל רק על משך הזמן שבו המונית נעצרת באופן מלא, למשל ברמזורים, בשלטי עצירה או בפקקי תנועה.

תוספת תשלום משדה התעופה: 25.30

תוספת מטען כבד יותר מעשרה קילוגרם: 6 ₪ לכל קילוגרם.

תשלום נוסף על עצירות בדרך: 8 ₪.

 

מחירים מיוחדים לנסיעות במוניות לנתב"ג

תעריפים אחידים של מוניות לנתב"ג מחיר חלים על נסיעות שהוזמנו מתל אביב לשדה התעופה ולהיפך. תעריפים קבועים מושפעים מתמחור מדורג ותלויים בזמן ההגעה ליעד הסופי. תעריפים קבועים הם 228 ₪ או 324 ₪ וכוללים את כל חיובי הבסיס והתעריפים הנלווים.

אבל אם יש עצירו נוספות במהלך הנסיעה, או אם הנסיעה ארוכה במיוחד, לא יחולו תעריפים אחידים של מוניות לנתב"ג מחיר סופי יחושב בהתאם לתעריפי הבסיס.

מוניות לנתב"ג מחיר מדורג

מוניות לנתב"ג מחיר מדורג מחושב בהתאם לשעות היום. זמן הנסיעה משפיע על העלות לקילומטר והתעריפים הבסיסיים, בעוד ששאר החיובים נשארים זהים. 

בנסיעות בין השעות 05:00 ל-24:00, העלות לקילומטר היא 8 ₪, ואילו בנסיעות בין השעות 00:00 עד 05:00 העלות לקילומטר היא 7.60 ₪.

 

לפני השלמת הנסיעה

חשוב להבין שלאורך כל הנסיעה, מד המונה במונית יהיה פעיל ויחשב את המחיר בזמן אמת, בניכוי התוספות. בתום הנסיעה, הנהג יעצור את מד המונה ויכניס את המחיר הסופי עם כל התשלומים העשויים לחול.

 

גט טקסי לעומת חברת מוניות: סקירה כללית

אם אתם גרים בעיר בינונית עד גדולה וזקוקים לשירותי מוניות לנתב"ג מחיר המשתלם ביותר יהיה להזמין שירות גט טקסי. מה שאולי אינכם יודעים זה שלאפליקציה זו יש תעריפים שונים בכל עיר. תל אביב היא ללא ספק בירת המוניות של ישראל, וביתן של המוניות הפרטיות הקלאסיות.

יש כמה קווי דמיון בין שני השירותים. תעריפי מוניות לנתב"ג מחיר וגם התעריפים של גט טקסי נגבים על בסיס שילוב של זמן ומרחק. בשני השירותים, הנוסעים משלמים על אגרות כבישים ומרחקים מיוחדים בנוסף לתעריף הקבוע. 

יחד עם זאת, קיימים גם הבדלים משמעותיים בין גט טקסי למוניות רגילות, שנקבעים בהתאם לשיקולים שונים של חברות המוניות או מדיניות גט טקסי. כאמור, המרחק בין נתבג לבין אזורים המגורים שלכם הוא הגורם המרכזי שמשפיע על המחיר הסופי של הנסיעה. 

לסיכום, אם אתם מתכננים בזמן הקרוב נסיעה לחו”ל, שווה לכם להזמין מונית לנתבג. כך תוכלו לחסוך בזמן, להימנע מתשלום על חניה של הרכב שחונה בזמן שאתם נמצאים בחופשה ופשוט להנות מנסיעה בטוחה ונעימה יותר. במידה ואתם נוסעים קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מונית גדולה לנתב”ג או אפילו מיניבוס. 

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו