מוניות גדולות לנתב"ג

תוכן עניינים

מוניות גדולות לנתבגמוניות גדולות לנתב"ג

במקום להזמין 2 מוניות אתם יכולים להזמין מונית אחת גדולה ולהנות מנסיעה משותפת עד לשדה התעופה, לפעמים אפילו תשלמו פחות. יש היום תחרות גדולה בין חברות המוניות השונות, כל חברה מציעה שירותים שונים על מנת לפתות את הלקוח לבחור בהן. מוניות גדולות יכולות בדרך כלל להכיל עד 9 אנשים, אז במיוחד אם אתם 9 אנשים ולא יכולים להזמין 3 מוניות של 4, הגיע הזמן שתכירו שירות חדש של מוניות גדולות לנתב"ג.

 

למה לא להזמין שתי מוניות?

דבר ראשון, עליכם לדעת בדיוק כמה אתם כי ייתכן וישתלם לכם להזמין דווקא שתי מוניות. ברוב המקרים הזמנה של מוניות גדולות לנתב"ג אינו קשור לכסף בלבד. המטרה העיקרית לדעתנו היא להפוך את הנסיעה שלכם למשותפת לקראת החוויה אותה אתם עומדים לעבור. לעיתים מדובר בחבורה של חברי ילדות שטסים אחרי הצבא, לעיתים מדובר על משפחה מרובת ילדים או שתי משפחות יחד. למה להתחיל את הטיול בנפרד? אין דבר יותר מגבש מהנסיעה הראשונה שם ההתרגשות נמצאת בשיא שלה. ונגלה לכם סוד, לרוב הזמנת מוניות גדולות לנתב"ג משתלמת יותר מאשר מוניות נפרדות. 

מונית מול רכב פרטי

אז בעצם למה שלא תביאו את הרכב הפרטי שלכם איתכם? כאשר מדובר על צורך של מוניות גדולות לנתב"ג כנראה תצטרכו יותר מרכב פרטי אחד. הבעיה העיקרית היא בעיקר בקרב צעירים שרוצים לחגוג מעט לפני הטיסה הוא שהם מוגבלים במה שהם יכולים לעשות, ומלבד לכך רכב פרטי לאו דווקא משתלם יותר. אתם חייבים לזכור את הדברים אשר מתווספים לרכב פרטי והוא בלאי כאשר מדובר על נסיעות ארוכות, מקום, חנייה לטווח ארוך ודלק. כל אלו רק מוסיפים להוצאות שלכם. ובנוסף, כאשר מדובר על נסיעה באמצע הלילה או בזמנים בהם אתם לא מפוקסים מומלץ שלא לקחת את הסיכון ולהעלות לרכב, לא קשור לטיול בכלל. 

 

עד כמה אנשים יכולה להכיל מונית גדולה?

בדרך כלל מוניות גדולות יכולות להכיל עד 9 אנשים. עליכם ליצור קשר עם החברה ממנה בחרתם להזמין את השירות ולבדוק מהי מציגה לנו. יש חברות שמציגות לנו שירותי מוניות גדולות לנתב"ג של עד 7 אנשים, עליכם לקחת בחשבון את כמות האנשים שאתם מתכוונים להיות והחברה תתאים את עצמה אליכם. מלבד לכך, אתם רוצים לבחור במוניות גדולות ומרווחות שיש מקום לתיקים שלכם ואתם לא צריכים לשבת בצפיפות. מוניות גדולות לנתב"ג פועלות בכל הארץ, לפחות מוניות של החברות המובילות. המחירים משתנים בהתאם למקום בו אתם נמצאים, בדרך כלל המחירים בדרום יהיו היקרים ביותר (כאשר מדובר על באר שבע ודרומה), המחירים במרכז יהיו הנמוכים ביותר. 

עוד נתון אשר משפיע על המחיר הוא סוג השירות אותו אתם רוצים. תוכלו לבחור בשירות VIP של מוניות גדולות לנתב"ג. שירות זה מעניק לכם הטבות שונות, נהגים מנוסים, אוכל ושתייה לפי בחירת הלקוח, חלונות כהים ועוד. שירות זה מתאים לאח"מים, אמנים, להקות, אנשי ציבור, אנשי עסקים ועוד. 

 

מה היתרונות בהזמנת חברה מקצועית?

לא תמיד קל לנו לסמוך על אנשים, במיוחד כאשר אנחנו צריכים לשלם להם סכומים גבוהים. הסכום אותו אנו משלמים עבור מוניות גדולות לנתב"ג מאזורים שרחוקים משדה התעופה יכול להגיע למאות שקלים ולעיתים אף יותר. כדי להיות בטוחים שאנחנו משקיעים את הכסף שלנו במקום הנכון אנחנו חייבים לערוך סקר שוק הדוק ומדויק. עלינו לבדוק את חוות הדעת שיש לגולשים על אותה חברה, מה היתרונות של אותה חברה, זמינות ודיוק וכן הלאה…

היתרון של חברה מקצועית יבוא לידי ביטוי בשירות שלה מעל הכל. הדבר החשוב ביותר הוא דיוק בזמנים מבחינתנו. אנחנו גם ככה בשיא ההתרגשות, אנחנו רוצים להגיע לשדה התעופה ולהתחיל את החופשה שלנו. כאשר אנחנו בלחץ שאנחנו עומדים לאחר זה משנה את כל המצב. נהגים מנוסים מטעם חברה מקצועית יודעים לחשב את זמני הנסיעה בהתאם לשעות היום ומצבי הפקקים, הם תמיד יגיעו כמה דקות לפני כן אליכם. חברה מקצועית תעניק לכם שירות אדיב, מחירים נוחים ומגוון רחב של אפשרויות בחירה. היתרון הגדול ביותר של בחירה בחברה מקצועית היא שאתם יכולים לסמוך עליה.

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו