השוואת מחירים מוניות לנתב"ג

תוכן עניינים

השוואת מחירים מוניות לנתב"גהשוואת מחירים מוניות לנתב"ג

אחד הדברים שרובנו שוכחים לעשות כאשר אנו מארגנים טיסה הוא למצוא את הדרך להגיע לשדה התעופה. לא משנה איפה אתם נמצאים בארץ, שירות הסעות של מוניות אתם תוכלו לקבל מכל מקום. יש היום היצע רחב של חברות אשר יציעו לכם את שירותן, אבל לא היינו ממליצים לפנות לכל חברה, במיוחד כאשר מדובר על תעריפים גבוהים יש להיכנס לדקויות עם אותה חברה כדי לוודא שאנו מקבלים את התמורה עליה אנו משלמים.

 

מהן האפשרויות העומדות לרשותנו?

יש מגוון דרכים אשר יוכלו להוביל אתכם מהבית אל שדה התעופה, השאלה מהן הדרישות שלכם. לדוגמא, יש לכם את האפשרות להגיע במונית סטנדרטית ואז המחיר יעלה לכם בהתאם למקום בו אתם נמצאים. מונית סטנדרטית מתאימה כאשר מדובר על כמות אנשים קטנה. ככל שכמות האנשים גודלת אנו נרצה לבחור במונית גדולה שיכולה להכיל בדרך כלל עד 9 אנשים, לאחר מכן נפנה כבר למיניבוס אשר יכול להכיל עד כ-20 איש ולבסוף נגיע לאוטובוס שיכול להכיל למעלה מ-35 איש. אלו הן האפשרויות הבסיסיות אשר עומדות לרשותנו. 

כתוספת לאפשרויות האלו יש לנו את האפשרות להפוך את הנסיעה שלכם לחוויה בפני עצמה. כאשר מדובר על נסיעה מיוחדת אתם רוצים להתפנק עד הסוף (וגם כאשר לא מדובר על נסיעה מיוחדת). בדרך זו תוכלו לבחור בשירות VIP אשר מתאים לכל כמות אנשים אותה תבחרו. ממקום המפגש תאסוף אתכם מונית בהתאמה אישית עם חלונות כהים, מיני בר, שירים וכל דבר אשר עולה בראש שלכם. שירות VIP מתאים לכולם, אך נפוץ בעיקר כאשר מדובר על אח"מים, אמנים, אנשי ציבור, מנכ"לים, אנשי עסקים מובילים וכן הלאה. השירות כולל הובלה של המזוודות עד לתוך שדה התעופה.

 

השוואת מחירים מוניות לנתב"ג – למה זה חשוב?

כאשר אתם משווים מחירים אתם למעשה בודקים את כל האופציות שיש לכם, אבל לא די בכך. השוואת מחירים אינה נועדה רק כדי להשוות מחירים אלא לבדוק מה כל חברה מציעה לנו. יש חברות אשר במחיר מסוים יציעו לנו דבר הרבה יותר משתלם למרות שהוא יקר יותר ממה שראינו. כאשר אנו נכנסים לאתר להשוואת מחירים או משווים מחירים בעצמנו עלינו לבדוק בדיוק מה כולל השירות במחיר אותו ציינו.

בהשוואת מחירים אנחנו נוכל לקבל אומדן מדויק יותר לגבי המחיר אותו אנחנו עומדים לשלם. נוכל להזין את כל הפרטים הרלוונטיים לנו ולקבל הצעת מחיר. עם זאת, עד שלא יצרתם קשר עם חברת ההסעות וקיבלתם מחיר מדויק זה לא אומר כלום. אנו ממליצים לקבל הצעת מחיר מכמה חברות ואז לבחור את החברה אשר מציעה לכם את השירות הטוב ביותר. חשוב לעשות את השוואת המחירים והזמנת השירות לא באותו יום של הטיסה, אלא לפני. רק בדרך זאת תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים שיהיו מוניות פנויות עבורכם, במיוחד כאשר מדובר על כמות נוסעים גדולה זה קריטי. 

 

השוואת מחירים מוניות לנתב"ג – מחירון

השוואת מחירים מוניות לנתב"ג אינו פשוט, יש היצע רחב מאוד של מוניות. אנו נציג בפניכם את המחירים הבסיסיים. כאשר אתם רואים חברה אשר מציעה לכם מחירים שחורגים ממה שציינו צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה. או שמדובר על שירות VIP או שמדובר על חברה יקרה ללא סיבה.

השוואת מחירים מוניות לנתב"ג באזור המרכז

כאשר אנחנו מדברים על מונית סטנדרטית באזור המרכז המחיר צריך לנוע בין 100 ש"ח ועד כ-180 ש"ח. זה לא משנה אם אתם גרים בתל אביב או בשוהם, כל עוד אתם במרכז זה תקף לגביכם. מנגד, כאשר מדובר על אוטובוס המחיר לאזור המרכז ינוע בין 1,400 ש"ח לאזורים הקרובים ועד כ-2,100 ש"ח לאזורים רחוקים יותר מנתב"ג.

 

השוואת מחירים מוניות לנתב"ג באזור הדרום

אזור הדרום הוא די לא ספציפי, המחיר אשר תשלמו מבאר שבע לנתב"ג עבור מונית רגילה ינוע בטווח ה-400 עד 600 ש"ח. כאשר מדובר על מיניבוס המחיר מגיע לעד 3,000 ש"ח.

 

השוואת מחירים מוניות לנתב"ג באזור הצפון

המחיר אותו תשלמו עבור מונית סטנדרטית מאזור הצפון יכול לנוע בין 300 עד 600 ש"ח, לעיתים יותר. כאשר מדובר על מיניבוס או מונית גדולה המחיר יכול להגיע לעד 1,800 ש"ח.

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו