ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

תוכן עניינים

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה ברירות, החלק השני מספק כיסויים לרכב ולסיטואציות שונות שאנחנו יכולים למצוא את עצמנו בתוכן.

אך לצד שתי האופציות האלה, ישנה אופציה נוספת שאנחנו צריכים להתייחס אליה והיא ביטוח צד ג'. ביטוח אשר מתעסק במקרים בהם אנחנו עלולים לגרום נזק לרכוש של גורם אחר, בין אם זה כלי רכב ובין אם זה כל רכוש אחר. פוליסת צד ג' נמצאת בתוך פוליסת ביטוח מקיף. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא מספיק כלים ואמצעים לרכוש ביטוח צד ג' בצורה נכונה, באופן שיוזיל לנו את העלויות וכן יספק לנו את הכיסויים הרלוונטיים. לשם כך, אנחנו צריכים להבין תחילה מדוע חשוב לרכוש את הפוליסה וכן, כיצד אנחנו יכולים לעשות את זה בצורה חכמה, פשוטה וזולה.

למה חשוב לרכוש ביטוח צד ג'?

על פניו, אף אחד מאיתנו לא חושב, מאמין ובוודאי אף אחד לא רוצה לפגוע בכלי רכב או רכוש של אחרים. כולנו בטוחים ומאמינים שאנחנו נהגים טובים שיודעים לנהוג כשורה ולא לגרום נזק לאנשים, בגוף או בנפש, או לרכוש שלהם.

אך לצערנו, מצבים מסוימים יכולים תמיד להתרחש ועלולים להוביל לפגיעה. בין אם מדובר על דברים קטנים שיכולים להיגרם כתוצאה מעצירת פתע או רוורס בזמן חנייה, ובין אם זה מסיבות אחרות, יותר קיצוניות ואז הפגיעה עלולה להיות יותר משמעותית.

באופן טבעי, כל פגיעה יכולה לגרום לעלות כספית לא קטנה. בעל הרכב עלול לתבוע אותנו ואנחנו נידרש לשלם על כך. על מנת להימנע ממצבים כאלה, מה שעלינו לעשות זה לפנות לחברת ביטוח ולרכוש ביטוח צד ג' שיכסה פגיעות בכלי רכב ורכוש של אחרים. יש לקחת בחשבון, אם יש בעברנו תביעות עבר, סביר להניח שהפרמיה שנידרש לשלם תהיה גבוהה יותר.

איך רוכשים פוליסה בצורה חכמה?

כל מה שעלינו לעשות בשביל לרכוש פוליסת ביטוח צד ג' בצורה חכמה וחסכונית, היא לפנות לאתר Wobi, להשוות מחירים בין פוליסות שונות ובסופו של דבר להחליט איזו פוליסה יכולה להתאים לנו.

האתר מציע לנו מנגנון ייחודי של קבלת הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, משווה את המחירים והתנאים של הפוליסות ובסופו של דבר נוכל לרכוש את הפוליסה הנכונה עבורנו, הן מבחינת עלויות והן מבחינת תנאים.

האתר גם מספק לנו את כל המידע שאנחנו צריכים אודות ביטוחי רכב באופן כללי ובפרט אודות פוליסות ביטוח רכב צד ג'. כך אנחנו נדע מה בדיוק לחפש, לבדוק ולרכוש.

ביטוח

ביטוח נסיעות לחול – טסים לראות כדורגל באנגליה? אל תשכחו לעשות לפני כן ביטוח

מדי שנה, באופן מסורתי, בתקופת חג המולד, נערכים באנגליה מספר מחזורים מרוכזים של משחקי כדורגל בליגה הראשונה, הפריימר ליג. מדובר באחת מחגיגות הספורט הגדולות בעולם. בשבוע אחד נערכים מספר מחזורים, והקבוצות הטובות ביותר בליגה וחלקן אף בעולם, מתחרות זו בזו. מיליוני אנשים ברחבי העולם צמודים למסכים לצפות במשחקים, ומאות אלפי אנשים מבקרים באצטדיונים וצופים בהם בלייב.

ביטוח צד ג' – למה חשוב שנרכוש?

כשאנחנו ניגשים לרכוש פוליסת ביטוח רכב, בדרך כלל ההתייחסות שלנו היא לביטוח חובה וביטוח מקיף. החלק הראשון המדינה מחייבת אותנו לרכוש, כך שאין לנו הרבה

עתיד התחבורה: מוניות קרוואנים לוקחות את ההובלה

עם עליית הטכנולוגיה, ענף התחבורה מתפתח במהירות. אחד הטרנדים האחרונים הוא מוניות קראוונים. מדובר בשירותי הסעות הפועלים בדומה למוניות המסורתיות, אך עם טוויסט – הם נוסעים בשיירות, או קרוואנים, של עד שישה כלי רכב. זה מאפשר ניצול יעיל יותר של השטח בכבישים, כמו גם יכולת להציע שירות מותאם אישית יותר לנוסעים.

בחירת מונית לשדה התעופה

כאשר מדובר על נסיעה לשדה התעופה נתב"ג, בחירת שירות המוניות הנכון היא קריטית. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להגיע מאוחר או לחוות חוויה מלחיצה לפני

יבוא רכב

כאשר מייבאים רכב לארה"ב, ישנן מספר תקנות והגבלות שיש לעמוד בהן. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים של משרד התחבורה (NHTSA) קובע תקנים למכוניות המיובאות לארצות הברית,

מכירת רכב לפירוק בכל מצב

סוכן מפרק רכב כשצריך לפרק אותו או להרוס אותו. תהליך פירוק הרכב הינו מורכב ודורש המון כלים ומיומנויות שונות. חלק מהכלים המשמשים לעתים קרובות הם:

התקשרו עכשיו